Friday, 8 April 2011

Tips Tubuh Badan Idaman-Lelaki Dan Perempuan

T

Orang kata kita kalo nak dapat badan menarik..kita kena bersenam...jaga permakanan..jgn makan lemak banyak...banyakkan makan sayur2an dengan buah2 buahan...tapi yang penting kene selalu bersenam la kan baru sihat....ni tak...badan nak lawa...tapi makan tak hingat dunia...camna la badan tak makin boroi...haha


so..mulai dari sekarang..marilah sama2 kita mengamalkan budaya kehidupan sihat...bersenam selalu...mana tau dapat bentuk badan yang diidam2kan ke tanpa perlu mengambil JM5..tanpa perlu ubat2 yang mahal...cam gamba kat bawah ni...hehe...



Haha..tak teringin ke nak dapat badan taf2 cam tu...hehe...

9 comments:

Mish Apple said...

yang atas tu hot!! yang bawah!! tidakkkkk!!

akri zary said...

yang bawah mantap....haha

nano said...

nano nk kurus jugak,,,cuti sem ni tekad nk kurus

*47!k@# said...

yang atas tu peh! yang bawah tu pehpehpeh!!tak mauuu!!

adamzico said...

jg pemakanan n ringankan diri utk bersenam.. itu kuncinya.. kan kan kan

Abang Long said...

Salam...kalau nak body cam tu kena rajin workout..yg xtahan tu dia punya maintenance cam ubat2 vitamin, steroid dan makanan khas..silap2 beribu sebulan..jadi cam org biasa udah le tapi perut ada 6 pax hehehe

si cantik sally said...

heheh...betol tu awAk2 sume jage pemakanan baru body ,kulit cantik & sihat ja'..cam saye..heheheh.nak petua sila makan ulam2man

syahnabil said...

jagalah perut sebelum ia boroi...bila dah boroi payah nak surut.....

akri zary said...

em betul3...banyak cara aku buat xsurut2 gak ni...lantakla...haha

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...