IKLAN DARI NUFFNANG

Sunday, 3 April 2011

Babi + Biri-Biri =???

Assalamualaikum w.b.t...dengan teknologi yang ada pada zaman sekarang ni...kita boleh buat macam2...semua yang kita nak semua boleh buat...tapi yang kita nak buat tu bukan senang2 je...ada pertaruhan dia...pertaruhan kita dengan dunia...semakin maju kita...semakin rosak dunia...itulah lumrah alam...kadang2 apabila teknologi tak bergerak seiring dengan Islam maka pasti bencana peringatan akan datang...

Ok ape yang aku nak cerita kat sini benda dah lama berlaku...tapi aku baru tau tadi..haha...Korang pernah pikir tak nak kacuk2 kan haiwan...mesti pernah kan...ustaz aku dulu pernah cakap...kalo nak kacuk haiwan kene dari spesis sama...macam lembu dengan kerbau...ayam dengan burung...yang tu boleh..tapi kalo spesis berbeza tak boleh contohnya cam gamba kat bawah ni...

Biri-Biri
+

Babi
=
][
\/

Babi Biri-Biri(Pig Sheep)



Pertama kali dicipta kat Austria ngan Hungary...
sebab nak bagi babi ni tahan sejuk ikut cuaca sana...
Tapi kita fikir2...xke ni pun salah satu propaganda yahudi gak...
supaya kita keliru bulu biri2 dengan babi ni...




1 orang mengexpresskan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...