Tuesday, 5 April 2011

Pasir Puteh, White Sands

Pasir Puteh...sebuah Jajahan(daerah) yang terdapat di Kelantan...sapa tau apa yang spesel kat pasir puteh ni boleh la kongsi2 kat sini...haha... 

Tapi pasir puteh bukan ada kat Malaysia je...kat Luar negara ada gak..tapi nama dia bukan pasir puteh la...tukar jadi White Sand...Tempat ni mmg popular...sebab pasir dia mmg betul2 puteh...kira macam gurun gak la...Kalo Tengok dari jauh macam musim salji...haha

Signboard White Sands

Siap ada orang main meluncur lak...betul2 macam kat salji..

Nampak Tenang

Cool..

Cantik tak tempat White Sands ni...tapi kalo pasir Puteh kelantan pun kita tak pergi lagi...takyah la duk ngada2 nak pergi sini...local first la..hehe

No comments:

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...