Sunday, 3 April 2011

Hanya Untuk Kucing Sahaja

Kucing Aku Baru lahir semalam
Hanya Untuk Kucing Sahaja??xla...orang pun ley gak la...hehe
Sempena Kelahiran Kucing kat rumah sewa aku semalam...aku nak ucap tahniah kat dorang sebab dapat lahir kat dunia yang penuh kekejaman ni...haha...So kali ni aku nak buat entry la pasal kucing lak...hehe..sapa2 yang paham bahasa kucing tolonglah beritahu kitorang sume apa yang dua ekor ni melalut...haha

Apa Yang dia cakap sebenarnya ni...

Reaksi Kucing lain

Terjemahanya...

ps:Ada ke kucing yang baca entry ni???haha

5 comments:

Myss Irah said...

selamat jadik bapa kucing.. jge anak bek2 taww... haha

Myss Irah said...

selamat jadik bapa kucing.. jge anak bek2 taww... haha

menusuk hati said...

pakcik mewakili kucing2 semua mengucapkan terimakasih...
Entri terbaru:pesanan socrates buat blogger

Nur Syahida said...

ala rindu sy dkt kucing sy di umah..dekat tepi blik sy pon ada kcg bru lahir..mak dia ngh jilat2 bersihkan bulu

Nurul Liyana said...

Haishh. sungguh kacak kuceng tuhh. pandai pulak berlakon 'macam kuceng' HAHA. :)

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...