Monday, 11 April 2011

Contoh Tauladan Terbaik Bagi Para Bapa

n

Assalamualaikum w.b.t...sapa ada baca harian metro harini...pasal  bapak selamatkan anak daripada penculik...sapa ada baca??walaupun ni cerita serius..tapi aku rasa kelakar lak pasal kebodohan penculik tu...dah la culik...pastu bawak g jalan2 lak...kan dah kantoi...bodoh gila babi la...lagipun padan muka dia la..buat kerja jahat lagi...haha...apa kaitan cerita ni dengan tajuk entry aku tu...ada la sikit2 kan..bapa contoh dengan bapa selamatkan anak...lebey kurang la gak tu kan..hehe...
Sebenarnya just nak share satu gamba ni je...betul2 boleh jadi contoh teladan la kat para suami ni...zass...


Haha..para suami dan bakal suami...ada beran ke nak buat camni...sekarang...zaman dah maju...bese kita dengar apa laki buat..perempuan boleh buat...sekarang laki pun boleh buat apa perempuan boleh buat gak...hehe...nothing imposible...

No comments:

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...