IKLAN DARI NUFFNANG

Tuesday, 8 February 2011

Design Baju Menarik Untuk Kelas

Assalamualaikum w.b.t....apakah yang dimaksudkan kreatif???kreatiff ni ada banyak maksud...aku nak terangkan kat sini cam xsesuai je kan...so lain kali la aku cite pasal kreatif2 ni eh...apa aku merapu dah ni...balik kepada topik asal...Design baju yang kreatif...

Baju Residen Evil


Baju Seksi


Baju sixpek


Baju Fedex..untuk undercover

Baju rambut palsu


Baju Kulit


Baju Alat Muzik


Baju apartment


Baju Kasut


Baju Pistol


Baju Papan Dam


Baju Beg


Sweater Batman


Baju Tingkap

Haha...macam2 design baju ada...simple dan menarik...bagi sapa2 yang nak wat baju kelas ke...baju kelab ke...baju apa2 ke...boleh la pilih design kat sini...lain2 dari yang lain 2...haha..

Semoga terhibur..
Sekian terima kaseh

9 orang mengexpresskan diri:

MeRaPu said...

wow menarikkkkk

Joey said...

aku suke baju seksi..lucah oo

singgah tgk Pemain bola yang dilabel gay

Suf_pyanZ said...

baju tradisonal x de ke???

perodua kelua model baru hari ini??

Fairosza said...

oit..tak senonoh yg seksi tu...yg tingkap tu pon sama gak..haha

khairul hisyam said...

wow cool :)

AnNa FaRHaNa said...

nntaahahaha...

yaya ASHRAF said...

haha menarikk :)

Wuucin Kimora said...

baju seksi xleh blah.. hahaha

Tasseri Enterprise said...

ader jual tak baju camni kat malaysia?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...