Thursday, 21 April 2011

Pandangan Aku Tentang Perempuan

Assalamualaikum w.b.t...pagi ni aku nak cari pasal lagi dengan orang lain...boleh??haha...bukan apa....sejak dua menjak ni...aku bukak internet baca blog orang lain...baca fesbuk...baca paper...baca buku cerita...walaupun cerita2 tu sume dah lama...tapi banyak berkisarkan percintaan...ada yang lelaki kecewa...ada yang perempuan kecewa...macam hal la...

Ok..setelah melakukan beberapa bacaan penyelidikan...perempuan ni ada beberapa senjata utama yang boleh buat lelaki lemah...bukan tubuh badan yang mantap jadi faktor utama...tapi seperti berikut:

1. Mata
Mata lah punca segala2...bak kata pepatah..dari mata turun ke hati...dari hati turun ke macam2...haha...bahaya tu...sekali dia pandang mmg goyang gak la iman...tak kisah la perempuan tu lawa ke tak lawa ke...mmg komfom goyang punyala iman...boleh buat diri terasa hensem sekejap...haha

2. Mulut
Mulut lagi la bahaya...lagi2 kalau jenis perempuan yang pandai bercakap...mmg tergoda...pandai memujuk...muncung2 sikit..bajet kiut la...tapi muncung tu la yang wat lelaki lemah semangat haha...bibir perempuan ni dia lain macam sikit...ada daya penarik dia tersendiri...lagi2 kalau dah kene lipstik merah...lagi menyerlah bibir tu...dari jau dah boleh nampak...

3. Suara
Suara tak payah cerita lebih la...sapa yang tak pernah bergayut...bagi sapa2 yang pernah buat maxis supersaver dulu tu...yang 2rgt boleh gayut 12 jam tu...macam2 no kol...tah sapa2 tak kenal pun kol gak...pastu sok pagi kuliah sume tak pergi...haha...kol dengar suara je...baru dengar suara dah terpikat...dah boleh bayang perempuan tu camna...power tak lelaki??haha...bayang jela boleh...tapi kebanyakan suara je sedap kat hp...tapi jumpa tak tak lawa pun...

Em ok..tu je kot...3 senjata utama perempuan melemahkan dan menurunkan level keegoaan lelaki ni...yang paling perfect kalau perempuan tu ada tiga2 senjata tu...boleh pegang dunia kot...

p/s:ada yang lain...yang tak setuju...boleh la kongsi2 kat sini eh...haha

4 comments:

ohh ayu! said...

ye kew boleh menilai gurl melalui suara? pelik2.. bahaye pon ade.. haha

PReDicToR said...

huahua..yeke??? no komen...seram je bab bayang2 nei...

Mish Apple said...

yaaaa! semue buat comey!!
ahahaha!! comel pe suare apple.. :)
okey!tipu jee..

akri zary said...

haha...betul tak teori aku ni???

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...