Tuesday, 12 April 2011

Salah Satu Faktor Penyumbang Kepada Kemalangan

Macam yang kita semua tau la kan....lelaki ni ada satu nafsu je...iaitu perempuan...Kita pun pernah belajar gak kan...di sebalik kejayaan lelaki...ada wanita di belakangnya...Banyak contoh...macam PM kita sekarang...Sentiasa ada rosmah suport dia dari belakang kan...haha...Tapi Sebalik kejatuhan Lelaki pun pasti ada perempuan gak kat belakangnya....tu pasal orang2 jahat kalo nak jatuh kan seseorang pemimpin tu..dia hantar perempuan pergi goda...komfem jahanam terus pemimpin tu...cam cerita james bond....

Tapi...ada lagi tapi ni...kalau nak tau..perempuan jugak salah satu sebab kemalangan ngeri berlaku melibatkan lelaki...Jom kita hayati gambar2 kat bawah ni...dan kamu semua akan paham....




Paham dah kenapa perempuan ni boleh menyebabkan kemalangan berlaku???kalo paham bagus...tak paham...tanyala orang yang paham haha....

p/s:bagi kaum lelaki tu...jagala pandangan eh...sekarang ni banyak sangat perempuan seksi...mmg xley nak bendung dah....nak tengok gak kenala hati2 jangan sampai mati...haha

2 comments:

+qAsiH naDiRa+ said...

mmg boleh bawak kematian la gmbar2 dalam post ni~nasib baik sy pompuan~hehehe~

brat2104 said...

paling syahdu, no 1 dan 3 sebab org lain yang mungkin mati/cedera

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...