Thursday, 7 April 2011

Dendam Binatang

Orang kata kalau kita buat jahat kat haiwan tanpa sebab musabab yang munasabah...nanti kat akhirat haiwan tu akan balas balik apa yang kita dah buat kat dia...contohnya belalang...kita suka patahkan kaki dia dulu taknak bagi dia melompat...nanti kat akhirat dia plak patahkan kaki kita...harap2 dia belalang tu maafkanlah kesilapan aku yang dulu...haha...

tapi..ada sesetengah tu kat dunia ni jugak da ada pembalasan dia...macam kat gamba bawah ni...walaupun orang yang lain...haiwan yang lain...dendam tetap dendam...haha

Orang rogol kambing

anjing tolong balas...tapi kat orang lain...haha

Ni kes rogol...tapi camna kalo orang potong kaki kucing pasal curik makanan tu...sapa setuju kalo dia dapat balasan time2 dia hidup lagi???hmm...semoga dia dah insaf la sekarang ni eh...

9 comments:

Izlan HoiHoi said...

kejadah gamba no.2 tue!!!

Pn.Mieza Fadzly said...

wah...ngeri jer..memang patut dpt balasan cash!!!

saya_arief said...

gamba 2nd tu terbaikk lah.
haha.
:D

noonaQQ said...

noona pn pnh main tgkap belalang time kcik2 dlu...berdosa btul noona..huhu

miss flora said...

seramnye tengok..hih..

Cik Rara! said...

giler la gambar2 nie.. gely wooo~~ hehehe.. ada ker yg potong kaki kucing?? hehehe..

misyamissyou said...

erk? adusss

AkuMuzikFilem said...

wtf! ada mende camni??

Miecyber said...

18 SX nih...

Sony Play Station di ceroboh pengodam

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...