Saturday, 16 April 2011

Kecelaruan Identiti

Ada sesetengah orang daripada kita...dia kompius dia ni lelaki ke perempuan....tu pasal ramai bapok2 wujud kat dunia...tak bapok pengkid...sama jela tu..kalau mmg dari lahir dia cam tu tak pe...ni tak dulu time sekolah otai..kaki pukul...aktif sukan...tau2 dah besar lama tak jumpa...jadi bapok maknyah plak...adoyai macam2 dunia sekarang ni...ramai betul yang suka tempah neraka...tu kes kecelaruan jantina...tapi camna kes kecelaruan identiti...bukan manusia je yang boleh benda lain pun ada gak....comtohnya...jeng jeng2..
                                                  
pokok kelapa yang menyangka dirinya pokok rambutan

ni gila...tala otak punya olang...

arnab yang sangka dirinya kucing

kucing yang sangka dirinya arnab...sama je cam gamba atas?

Buaya ke kasut???celaru2...huhu


yang ni apecer...rekaan atau betul2 bercelaru...haha

2 comments:

abadi romeo said...

seronok ada dua identity ni..tapi aku tak Bro...original le..

miss flora said...

alamak!!terlupa jantina sat

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...