Monday 18 April 2011

Kembali Beraksi

Assalamualaikum w.b.t...bersyukur kita kehadrat ilahi dengan limpah kurnianya dapat lagi aku buat entry...haha..em akhirnya modem streamyx rumah aku dah ganti baru...selamat ada waranti lagi...kalo tak kene la kuar duit beli baru...huhu...Sekarang aku dah boleh kembali berblogging macam dulu2 balik...kalau tak kongsi wireless rumah sebelah jela....laju mmg laju...tapi nak bukak blog xley...lembab gila...tu yang menyepi je 2 hari ni...so arini pasni aku akan teruskan kerjaya partime aku ni...review teman2 punye blog yang join segmen aku ritu...pada yang berkenaan...sory lambat review eh...bukan sengaja pun haha...

Sebelum aku mula beraksi...Entry ni aku nak kongsi la cerita pasal komik yang aku baca 2 hari ni...cerita 20th century boys...bes gila..bagi aku la...cerita pasal impian kanak2 nak hancurkan dunia..tapi bila dah besar apa yang dorang plan kecik2 dulu tu jadi betul2 lak...mmg best...2hari tak keluar rumah semata2 nak habiskan baca dia...242 episod tambah 16 episod kat 21st century boys lak...gila tak??haha...ni pun aku baru pas tgk movie live action dia yang ketiga...yang last la..best la...aku mmg rekomen korang tengok cerita ni...banyak maksud2 tersirat...tapi yang paling aku suka lagu dia...suda lala guta lala...sempoi gila...Jom layan lagu ni...


Suda lala Guta lala...dah layan eh....best tak...haha

No comments:

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...