Sunday, 10 April 2011

Kejamnya Dunia...

Assalamualaikum w.b.t..selamat petang semua...Kejam..Jahat...Pemusnah..tu semua kata2 yang sesuai untuk Dunia...bukan..sesuai untuk manusia sebenarnya...Dunia sendiri menjadi mangsa kekejaman manusia ni...Rasa2 korang...perang2 semua yang berlaku ni sebab apa?
sebab emas?sebab kuasa?sebab maruah?macam2 sebab la...tapi yang penting semua ni berlaku atas sebab musababnya...di sebalik semua sebab peperangan ni...adalah propaganda Yahudi nak menguasai dunia...nak merosakkan umat islam sejak zaman khalifah lagi..ni ikut maklumat2 yang aku carik la...haha

Kat bawah ni ada contoh kekejaman yang berlaku kat bumi ni...bukan perang je kejam..banyak lagi...












Kejam tak manusia sekarang ni??semoga kita semua bukan lah salah satu daripada golongan2 kejam ni...kita yang di kejami takpe...jangan kita yang mengejam...sebab doa orang teraniaya mmg di Makbulkan Allah...

2 comments:

mohd ridwan said...

asal la manusia nie kejam sangat!

farhan yusof said...

ni bukan manusia lagi ni

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...