Friday, 8 April 2011

Selimut Paling Sedap

Orang kata...kita kalo nak dapat tidur yang sedap dan selesa kenela tido atas katil yang empuk...suhu yang tak panas tak sejuk gak...perut tak rasa lapar...badan tak sengal2...takde keje nak buat pas bangun tido...tido awal bangun awal...banyak lagi la faktor...salah satu faktor utama dia gak Pemilihan selimut...

Selimut ni ada macam2 jenis...Selimut kulit...selimut panas..selimut sejuk...selimut mahal..selimut murah...tebal ngn nipis...macam2 jenis selimut...Semua sedap2 belaka kalo pakai buat tido..lagi2 time2 hujan..pergh...lena...haha

Tapi ada satu lagi selimut yang paling sedap kat dunia ni...selimut babi...Sekali dah Setan pakaikan mmg susah nak bangun...lena gila babi...sampai Subuh asek2 terlepas je...ish3...haha...Aku dah nekad...tak mau pakai selimut babi lagi sok...Busuk...haha..

Bayangkan kita tidur berselimut Ni...

Bagi Kaum Adam...Jangan Lupa Solat Jumaat Lak Arini...haha
Selamat Beramal...

No comments:

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...