Tuesday, 5 April 2011

Kenapa Gejala Seks Meningkat

Orang Kata bayi yang baru lahir tu ibarat kain puteh..ibubapa yang mencorakkan kain tu sama ada menjadi hodoh ataupun lawa...kalo baik kita corakkan maka baik lah anak kita..kalo buruk..maka buruk lah jadinya nanti...kat bawah ni salah satu gambar ibubapa salah mencorak anak...

Salah satu faktor mengapa gejala seks meningkat macam rogol, zina, cabul, liwat, sumbang mahram...


Macam2 dunia sekarang...semakin kita nak mencegah gejala ni..semakin banyak anasir2 yang membantu meningkatkat anasir jahat ni...masyaAllah...

2 comments:

Hatim said...

x thu nk cakap apa,
klau ckap tkut slah...
hehe...

akmal said...

mmg dah terlampau bnyk kes2 rogol meningkat, sampaikn dekat sekolah pun dah tak selamat lg..

bila iman tak de, mudah sngt dikawal oleh nafsu

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...