Wednesday, 13 April 2011

Nikmatnya Kentut


Aku nak tanya sapa2 yang baca entry ni...pernah tak korang kentut???apa perasaan korang??kalo sorang2...kentut xde bunyi...xde bau....mestila relek je kan...tapi dah la dekat ramai2 orang...pastu bunyi kuat lak tu...dah tu paling dasyat bau petai...mmg stok kene gelak jela dengan membe2...kene maki pun mmg kompem punya gak la...Malu gila beb...kompem merah padam muka...kalo boleh nak jalan2 mana2 pakai topeng xnak bagi orang lain kenal...menyesal kentut kan...haha

Tapi pernah tak kita fikir macamana kehidupan kita kalau kita tak boleh nak kentut...parah tu....tau2 dah mencicir dah...takde signal pun....lagipun kentut ni sebenarnya satu nikmat...iaitu buang angin tak sihat dalam badan...dia sama macam sendawa...sendawa kan nikmat...cuma sendawa angin kuar ikut mulut...kentut ikut bawah...tu je...haha...so..sepatutnya kita bersyukur kita dapat kentut...ucap la alhamdulillah eh pasni kalo kentut...takyah nak malu2....kentut je suka2 hati kat mana2...haha...

Lagi satu...ada soalan kat sini...kenapa kalo kita dah kentut kita kena amek wuduk balik...kenapa kita tak basuh bontot je??kenapa2??sapa pandai jawab tak??haha

2 comments:

abadi romeo said...

kalau kentot kene basuh..nampak gayanya kene bawa air mineral memanjang..senang nak basuh bila terkentot..

Misshy Innz said...

kentut adelah anugerah paling nikmat. haha

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...