Saturday, 9 April 2011

Kebenaran Cerita The Lord Of The Ring


The Lord Of The Ring...sebuah filem yang penuh dengan propaganda mata satu dia...Sauron...mengisahkan pengembaraan Hobbit dalam misinya untuk memusnahkan cincin Sauron...iaitu cincin yang menghasut seseorang supaya menjadi tamak...dengki..jahat...yang penting bukan perkara baik la...Last sekali ending dia dalam Movie ketiga cincin tu akhirnya dapat dimusnahkan dengan beberapa orang yang terkorban...dunia kembali aman...Betul2 hepy ending la...tapi...Betul ke cerita dia terhenti sampai camtu je...Betul ke cincin tu betul2 dah musnah...Betul ke cerita ni hanya mitos semata2...Mari Kita saksikan kebenaranya...haha

Cincin Puaka
Apa..masih ada Bush...wth?

Sekarang Bush dah letak jawatan...tak jadi Presiden dah...Tgk kat Obama...takdelak cincin ni...Kemana cincin ni pergi??sapa2 tau tak kat sini??haha

4 comments:

Nurul Afifah said...

ai..bush collect ke menda2 cmni?? ajaib..

apik pehe said...

aihh..betol ke ni?hahaha

Wafiy Suzly said...

editos,haha

shafiq zainal said...

aku mmng giler ngn cite ni.. tp pas aku baca mcm2.. x tgk dah..
pasal dajal r... yatjut matjut... mcm2 lg r...

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...