Wednesday, 23 March 2011

Ujian Pemikiran..Ada Berani??

Ujian Pemikiran??xdela ujian pun...santai je sebenarnya...
saje nak tunjuk kat korang gamba kat bawah ni...saje nak tau apa yang pertama sekali mata korang nampak dengan apa yang pertama otak korang fikir...hehe


So..apa yang pertama sekali mata korang nampak...ape otak korang fikirkan??cecite2...haha
Tengok tahap mana kebersihan otak korang...

2 comments:

Kiera TheMonster said...

nampak cam kepala dua org laki kat dada pompuan tu .

tapi bile ditenung nmpak cam kepale laki tu is tetek pompuan tu !

btw gamba ni mengelirukan haha & yang penting otak wa tak kotor :)

kekeke ~

Mish Apple said...

mmm.. ape nie..? xphm pon..

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...