Tuesday, 22 March 2011

Tali Pinggang Kesihatan

Assalamualaikum w.b.t...fesyen...apa yang korang semua paham pasal fesyen??kita sebut fesyen je mesti kita semua bayangkan pakaian terkini kan...kalo dah sebut pakaian tu...mesti termasuk dengan tali pinggang kan...
so..kat sini aku nak perkenalkan tali pinggang yang ada ukuran...
Dengan memakai tali pinggang ni kita akan senang melihat perubahan bentuk badan kita...
so senangla kita nak control diet kan..hehe



So...sapa nak try...boleh beli kat butik2 terkenal...kalo nak jimat..buat sendiri pun boleh...
lagi stail kot..haha

Selamat Mencuba...

7 comments:

sonnet™ said...

weyh.tolong lah bagi aku satu untuk hadiah birthday,HAHA

SANDRA AZWAN said...

menarik!

b a m b a m ' s said...

hahahah..nicee~!!

nak satu jugak lar.. =)

nora said...

hehehe...yea tak yea...mmg elok la pakai talipinggang yg ada ukuran...bagus..bagus idea niii...

CahayaCintaIlahi said...

peghh smart seyh ;))

Dda Ly said...

hihih mmg bagus!!:)

meh ke rumah..
~ku panjatkan syukur~
keep in touch ye..♥♥♥

nur anis said...

ish..ni macam dah boleh jadi benda wajib ada ni..menarik..:)

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...