Tuesday, 8 March 2011

Apa Yang Mereka Buat Dalam Bilik Air


Selamat pagi semua...sapa yang semangat bangun pagi hari ni???kalo ada...bagus lah tu...tapi ada sesetengah kita yang lagsung xsemangat nak bangun pagi...rasa malas nak pergi kelas...kerja...masak...pegi pasar...sume la... ni menyebabkan mereka mandi dengan lama...

Apa yang mereka buat lama2 dalam Bilik Air tu...mari kita Siasat??hehe
Ni sume berdasarkan hasil kaji selidik aku dengan orang yang aku kenal...

Em...rasa2 betul x??ke ada benda lain lagi...haha...
kalo ada boleh la tambah2 sendiri....

Sekian...


8 comments:

abadi romeo said...

paling lama kalau tertidur dalam bilik air...

:: Ms.Lina :: said...

ngekks punye akry~

XXX said...

ko skodeng bdk rmh ko mndi la ni....
tu yg siap ada carta lg...
hahahahahha

DaK CoMoT said...

hahahaaaa ada carta siap!cayaalaa...hehehh haa stu g belek muka depan cermin tgk ada jerawat baru nek x...miahaha

EidaAz said...

hoho!main2 air je la kalau lama pun....

zaty luvlianncezzz said...

tgu air sejukkk tue cm btol jerr

jemput jengok>.<
beshhh ke jd sexy??

Haz said...

rasanya aku yg tunggu air kurang sejuk.tak suka air yg sejuk.

akri zary said...

haha...xkesah pun lama2...yang penting jangan buat bukan2 dah la...

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...