Saturday, 19 March 2011

Siapa Salah Sebenarnya Ni...

Ish3..macam2 karenah manusia ada zaman sekarang ni...bukan manusia je ada karenah...patung pun ada karenah gak...contohnya patung yang dikategori kan menggatal cam kat bawah ni...
haha






Macam2 hal...sebab ni la islam xbagi buat patung bentuk manusia dengan haiwan...
salah satu faktor dia takut jadi camni la...
kita yang buat patung..patung tu lak yang salah...

:::patung ni yang gatal ke orang yang gatal sebenarnya ni::haha..

3 comments:

Joey said...

lucah lucah..hahaha

cik kia said...

hahaha dua-dua gatal sebenarnya ;)

Lyssa Dollixious said...

wahh ! giler beb ! ambik mana semua gmbar niyh ? HAHA!!!

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...