Wednesday, 30 March 2011

Kurus Itu Menarik...Tapi??


Dalam dunia ni sapa xnak bertubuh cantik...sume orang xnak gemok..xnak boroi...sume orang nak jadi kurus...kalo boleh aku pun nak jadi kurus gak cam 2 tahun lepas...haha...
tapi...dalam kita nak kurus2 tu...ada gak antara kita yang terlebih kurus...
anorexia

penyakit dorang ni dikenali sebagai anoroxia...iaitu penyakit xnak bersyukur dengan kejadian tuhan...kan da kene bala kurus...tapi gamba kat bawah ni macam hepi plak kan dia...pelik2...haha




Macam2 la manusia sekarang ni kan...huhu

6 comments:

nano said...

rasa bersyukur dgn bdn chubby sye,,,,nk kurus juge,,tp,,dari kecik memg mcm ni,hehehhe

faraHanAtiQahZaini said...

hahahah, gmbr2 y kurus tuh da extreme sgt da tu!! hahahha

*47!k@# said...

err,,leyh plak dy bergmbr sakan..

budingyun said...

aku suka yang sedang2 saja...

WANDA_ISMAIL said...

naik takut tgk pic2 tuh...

Asmiza Misram said...

ee..kesiannyee tgk pic tu...
xnk jd cmtu...
nak gemok nak gemok nak gemok...
ada tips x nk gemokkn bdn cane..
huhu

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...