Thursday, 10 March 2011

Kenapa Penjenayah Semakin Hari Semakin Bertambah



Assalamualaikum w.b.t...dah lama aku xbaca surat khabar...last sekali aku baca pasal pelacuran kat ladang getah tu...haha...tapi tibe2 petang tadi ada budak rumah aku beli paper...aku pun baca la...pasal budak sekolah ugut cikgu nak bunuh cikgu...Persoalan kat sini...kenapa penjenayah sentiasa bertambah dari hari ke hari??


Dorang xtakut ke masuk penjara kene seksa???mungkin xkot...mengikut hasil carian aku kat internet...orang yang pergi penjara ni dorang seronok..makan free...sedap2 lak 2...6 kali sehari...xpayah risau pasal hutang keliling pinggang..kerja...semua dah ada tersedia...

Gambar Hiasan
lagipun ada antara dorang anggap penjara ni tempat menuntut ilmu..bukan ilmu bermanfaat...tapi ilmu untuk menambahkan lagi skill jadi penjahat..berguru dengan otai2 yang kat dalam sana...keluar2 bertambah power...ada yang pikir lain lak..situasi menang2...hidup susah jadi pencuri...kene tangkap masuk penjara hidup terjamin...xkene tangkap boleh berjoli dengan hasil curik..haha

Pencuri Semakin Power
Jadi..cam xberkesan je kan kurung masuk penjara...siapa yang salah sebenarnya dalam hal ni???ke semua ni takdir dunia...

Fikir2kan lah...haha

1 comment:

Ahmad said...

hurm....Hudud...xda ragu2 da...

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...