Tuesday, 1 March 2011

Apa Korang Rasa Bila Tengok Gamba Ni

Assalamualaikum w.b.t...salam sejahtera kepada teman2 semua...
disebabkan arini ada byk asgmnt kene buat...
so..aku xcite byk la kat entry ni...
cuma aku nak tanya korang....
Apa yang korang rasa bila tgk gamba bawah ni??


Bagi aku...budak ni seorang yang tabah...walaupun tidak sempurna anggota tapi dia tetap berusaha untuk tidak bergantung dengan org lain...

So...kita yang dilahirkan dengan sempurna anggota ni...
patut bersyukur dengan apa yang ada...
jangan cepat putus asa dengan dugaan yang menimpa...
bukan kehidupan dunia yang kita cari...
tetapi akhirat...

Pikir2kan lah..
selamat beramal...hehe

7 comments:

AISHA INANI said...

yepp. syukur tuhan saya sempurnaa... aminnn~

KHRLHSYM said...

syukur aku masih sempurna untuk berkata-kata berjalan dan menulis :)

Plain Jane said...

insaf.

Rasau Hijau said...

Allahhuakbar..Alhamdulilah..saye masih punye kaki dan tangan lengkap..patunye manusie bersyukur...

Piasara said...

"jgn sesekali bila kita lihat cermin dn terdetik..kenapa aku tak cantik..kenapa hidung aku tk mancung,kenapa mata aku sepet,kenapa..kenapa..kenapa dn kenapa..jgn sesekali..(pesan berkali-kali juga utk diri sendiri ni..)Sentiasa mengucap syukur dn terus bersyukur.."

:: Ms.Lina :: said...

(^__^)
nasib baik kita diberi kesempurnaan untuk sentiasa bersyukur..
tapi yang peliknya kenapa masih ada manusia yang cukup segala nikmat tapi masih menadah simpati manusia dan sentiasa mencari ketidak sempurnaan hidup?

Pelikkan?
Semoga aku, kau dan sahabat2 kita sentiasa menjadi manusia yang bersyukur dengan nikmat Allah

LindaRahim said...

SubhanAllah...maha besar Allah...

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...