Thursday, 3 March 2011

Anak Mak...Manja Bebenor Dia tu...

Assalamualaikum w.b.t...di kesempatan ni..aku nak ucap selamat hari lahir kat mak aku...1hb3 lepas..mak aku mmg terbaik...saya sayang mak...

Ok..
orang kata kaseh ibu membawa ke syurga...tapi macam mana orang yang telah kematian ibu...adakah mereka tidak ada kasih yang boleh membawa ke syurga???
Doa Untuk Ibu Bapa
sebenarnya bukan macam 2....yang di maksudkan kasih ibu membwa kesyurga ialah kita sentiasa berdoa sepanjang hidup kita kepada Allah supaya ibu kita dalam keadaan baik sejahtera didunia dan akhirat sama ada masih hidup atau pun sudah tiada...
pas 2 xmenyakitkan hati ibu..
sentiasa memohon maaf kat dia...
senang cerita jadi anak yang soleh dan solehah la....

Ok..balik kepada tajuk...aku nak tunjuk gamba ni je...
dari kecik sampai ke besar....xpenah berenggang ngn mak dia..
sampai tido pun nak atas riba...haha

Waktu baby

Waktu besar
Haha..dah tengok...korang rasa dak ni normal ke mereng....
tapi walaupape pun...kat gamba ni je dah boleh menunjukkan betapa kasihnya ibu dekat anak dia...
So..kita sayang ibu kita x??
Aku sayang...

Sekian...
Wassalam...

6 comments:

iemah said...

walaupun macam mana pun ibu kita...
kita patut sayanginya...
kasih ibu membawa ke syurga...
kasih ayah sepanjang hayat..

Qaseh tia said...

kita pon sayang mak kita...:)

Warna Warni Kehidupan said...

mestilah sayang...mak...kte sayang mak...!!!

ctpayong said...

mana ada mak tidak sygkan anak. yg buang anak itu bukan mak. anak itulah harta mak...sbb itu perlu panjatkan selalu doa utk ibubapa.

amiYo said...

i love my mom..!

TheChekJah said...

org yg tak 2 sayang kat mak adalah org yg mintak kena terajang...

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...