Wednesday, 9 March 2011

Gila-Gila Obama


Assalamualaikum w.b.t...Sapa kenal Barack Obama???semua kenal kan...Presiden pertama Amerika yang berkulit gelap...selepas presiden semak aka Bush...aku bukan sokong Obama pun...sebab dari apa yang aku tau...sume presiden Amerika ni patung yang di kawal Israel...So..xyahla nak agung2kan dia...haha
Tapi apa yang aku suke kat dia ni...dia ni rasanya sempoi gak la...boleh bwak gurau...
Contoh dia cam gamba kat bawah ni...






Xtau la ni Obama betul ke photoshop...tapi kalo betul2 pun ok pe...
ko ni mmg lawak la Obama...haha

10 comments:

aku la said...

saya x terlibat dalam pembikinan entri ini...

1st!!!!

Amierah! said...

takk kenal pon "O B A M A" tuu . hehe :)

abadi romeo said...

nak tunggu Obama masuk Raja Lawak..

sang gOomaLL said...

Obama tengah buang tebiat tu.. hehe

DaK CoMoT said...

hahahaha....macam ni pon ada style obama tuh...heee

Hafriz Mohamad said...

wlaupun presiden..dia ttap mnusia..

ade gk rase boringnyer..hehe~

Cik Bee~! said...

hahahha..ade pulokkk Obama photoshop..whahahhaaa..

p/s : entry ni kalakor la..:D

SheY PuLL said...

hahaha tukar muke obama la....

{ finieViolet} said...

oke lagilah daripada si bush tu... tp x tau lagi pe'el dia akan dtg harap2 jgnlah mendajal mcm bush dan israel laknatullah tu,,..sbb dia baru je naik takhta..

i am S!L4H.. said...

haha. btol. die pon mnusia. sekali sekale ape slhnye.
eh ni sekali sekale kn? haha

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...