Wednesday, 16 March 2011

Kalolah Boleh Kembali Ke Masa Silam...


Kalo la kita boleh kembali ke zaman silam...mesti banyak benda kita nak buat kan...belajar pandai2...buli orang...kerja...buat baik dengan mak abah...xnak gadoh2...macam2 lagi la benda kita nak perbetulkan...
macam gamba2 kat bawah ni...dorang cuba kembali kepada zaman silam...
Back To The Future
tapi bukan balik betul2 pun...
gaya je dorang boleh ikut sama...muka suma dah lain...haha













Moral of the story...
buatla yang terbaik pada masa sekarang agar masa depan nanti xde penyesalan...

6 comments:

miss husna said...

beringat sebelum kena :)

Dda Ly said...

masalahnye kalau nak buat yang terbaik dari kecik, kecik² pikiran tak matang..tau nak enjoy aje..huhuhu

meh ke rumah..
~ketinggalan zaman..~
keep in touch ye..♥♥♥

+akufobia+ said...

buat terbaik untuk kita kat SANA nanti.

Cikgu Fikri said...

yup..
betul tu..
jgn menyesal kemudian hati..
yg pasal laptob tu,
pergh..
betol ker laptop kawan ko rosak sebab semut..
aduh..
ni yg aku risau ni..
nk wat cmner ek?
hurm..........

nur faTihaH hAfiZha said...

hurm..kalo la blh kembali ke masa silam...=(

p/s:t'ggu jap dgn komen kat atas ni tntg laptop rosak sbb semut?? btol ke?? kne riso nih..sbb laptop eden pon semut rjin ade la..cm ne eak??

AdaNaz87 said...

bestnya kalau dapat kembali ke zaman silam. tapi itu mustahil. ):

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...