Monday, 28 February 2011

Aku Nak Jadi Pembunuh!!!


Assalamualaikum w.b.t...Apa yang aku dah cakap ni...adakah aku dah gila...banyak lagi benda baik boleh buat...pembunuh gak yang aku pilih...aku xkesah apa yang korang nak cakap...aku tetap nak jadi pembunuh gak...Demi masa depan yang baik...ni jela satu2 caranya...huhu


Gambar Hiasan
Gambar Hiasan
Gambar Hiasan
Gambar Hiasan

Aku nak jadi pembunuh bukan pembunuh yang merampas nyawa benda hidup...yang macam kat atas tu...dosa tu..aku nak jadi Pembunuh Malas...Aku nak berjaya dalam kehidupan ni...aku nak update blog setiap hari...MALAS selalu menyusahkan aku...haha




Marilah korang sume sama2 dengan aku...kita berdoa menjadi Pembunuh Sifat Malas...
Mintak dijauhi sifat malas...
Supaya kita menjadi lebih rajin pada hari mendatang...
amin...

Sekian...

1 comment:

NasZ said...

saya pun..nak join..

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...