Thursday, 10 February 2011

Sumpahan Alam??


Assalamualaikum w.b.t...sumpahan...em mesti korang sume tau kan ape 2 sumpahan...bukan sesumpah..2 binatang..tapi ni sumpah mcm daulat 2...haha...tapi ape yang aku nak cite ni bukan sumpahan2 yang ada kuasa2 2...aku nak tunjuk kat korang pasal kejadian alam yang menyerupai benda hidup...
sama ada betul atau tidak...anda sendiri tentukan eh...hehe

Pulau Berbentuk Buaya Gergasi



Batu Bentuk Kangaroo



Kren Pun kene sumpah gak...


Gunung bentuk muka orang...


Gajah Kene sumpah 


Ada rupa macam Anjing x??


Gunung Kucing


Ada Rupa Penyu kE??


Tangan Nico Robin??haha


Kreatif2...


Mentang2 Buaya dah jadi Batu...
Camane??pernah jumpa x???mesti xpernah kan...haha...xdela...kalo ikutkan kat Malaysia pun ada...cam kat langkawi 2...pulau dayang bunting...macam2 lagi la...so..,xyah la nak banggakan luar negara...Dalam Negara sendiri pun banyak tempat2 menarik gak...haha...

Harap Enjoy...
sekian...

10 comments:

Suf_pyanZ said...

muke ko x de ke??
hahaha

sicKo^ said...

yang batu kren tu, orang buat ke atau smulajadi?

MeRaPu said...

perghhhh gila la kencang....bru la expressi dunia..hahaha

M.a.s.u.r.i said...

enjoy gak tgk...tp nampak cam certain picture kena edit...hrmmmmm

Joey said...

nampak macam photoshop je..hahahaha

akri zary said...

haha...ada yang betul ada yang photoshop...

+akufobia+ said...

kren tu macam tipu gila je.haha.

karim jb said...

salam all fren.. mmng hebat..eh, yg kren tu, biar betul? apekah dosa beliau hingga di sumpah menjadi batu, padahal dh elok2 body besi pe..T.T

lupa pula,, ada lg satu, batu si tanggang..aq ade entri tentng tnggang..

Izlan HoiHoi said...

kren dah berkarat berzaman kot..haha

PRINCESS said...

hebat r.bgus2..

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...