Wednesday, 23 February 2011

Jawapan:Apakah Yang Pelik Pada Lukisan Ni??


- Corong asap ngn pondok sebelah rumah xde bayang...


- bayang2 anjing salah arah

- ladang di bajak pada waktu menuai

- xde engsel kat pagar

- bayang pagar melengkung dan salah arah jugak

- rumput yang lelaki tu pijak sama tinggi dengan dinding  pagar

- takde peladang yang kawal kuda tu

- Lelaki 2 sama besar dengan rumah

- ada tempat duduk atas kuda

- kuda 2 macam bajak mengundur

- ada kambing yang xde kaki

- ada kambing ekor anjing

- rumah tu ada tangga tp xde pintu

- ada dahan pokok salah tumbuh kat pokok lain

- pokok kat belakang xde daun...tapi bukan musim luruh

- terdapat dua arah angin berbeza....pokok arah lain..asap arah lain..


5 comments:

Joey said...

mesteri sungguh..hahaha

entry baru Pergaduhan antara KFC dan Mc donalds

sicKo^ said...

Klau aku, sampai tua pun tak dapat jawapan tu..

athirahzaki said...

baru perasan, huhu.

nelly said...

Teka teki pula .
haha

Turunkan Nurdin said...

????? Mikir mikir ???????

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...