Wednesday, 16 February 2011

PERBEZAAN LELAKI DAN PEREMPUAN



Assalamualaikum w.b.t...dah lama aku nak tulis pasal lelaki dengan perempuan ni...akhirnya tertulis gak aku sal benda ni...benda ni sume aku buat berdasarkan hasil penyelidikan dari pembacaan aku...so perbezaan antara lelaki dengan perempuan..apakah dia???hehe

1. SHOPPING
Seorang Lelaki akan bayar RM 20 untuk Barang Berharga Rm 10


Seorang Perempuan akan bayar RM10 untuk barang berharga RM20 walaupun barang tu bukan keperluan dia




2. MASA DEPAN

Seorang Perempuan akan berasa risau sehinggalah dia dapat suami


Seorang Lelaki tak berasa risau sehinggalah dia dapat isteri

Lelaki yang berjaya adalah dia boleh mencari duit lagi banyak dari isteri dia berbelanja

Perempuan yang berjaya adalah perempuan yang dapat mencari suami yang macam di atas.




3. KEBAHAGIAN

Lelaki hanya perlu difahami berbanding di cintai untuk mencapai kebahagiaan

Perempuan perlu dicintai lebih dari difahami untuk mencapai kebahagiaan





5. KEHIDUPAN

Lelaki yang dah berkahwin hidup lebih lama dari lelaki yang bujang...tetapi lelaki yang dah berkahwin lebih inginkan untuk mati awal..






6. TEKNIK PERBALAHAN

Perempuan ada kata penutup untuk setiap perbincangan

Semua kata2 lelaki adalah permulaan kepada setiap perbincangan


So...dah baca...mana betul mana salah...aku mintak maaf...sekadar hiburan di malam hari...hehe

HArap ENjoy

Sekian...

13 comments:

alynn malynna said...

ade betulnye...ade gak sipi2....ade gak yg x kene langsug..tp dgn diri sy la...hihi

Anonymous said...

laki lg pndng jauh kot....haha..
dan suka bebas...

iedaRahman said...

Encik Akri..
sy dengan ini mengumumkan..sy xbape nk stuju nga no 2 n 3..
Kerisauan pompuan lebih bertambah lepas kawen,, bcoz..kitorg kna manage almost sume bnda yang jadik kt umah 2.. boboi isau sbb kna cari lebeh dwet..tp gurl2 isau sbb ye kna manage hal umah, dari mula celik di awal pagi unti pejam di lwat malam..
N perempuan perlu dicintai, disayangi n difahami..xde lebeh, xde kurang..
hehehe..btol x?
ko jgn jwb..aku tnye bebudak pompuan je..

ain revival said...

hehehe..comey jep..tp ade benarnya gak~

da buat gak entri pasal laki Vs pompuan nie..hehe

yaya ASHRAF said...

hahaha gelak juge mule2. tapi betol. :)

athirahzaki said...

haha, setujuuu!

khairul hisyam said...

nice one~

sicKo^ said...

memang tepat ah entry kali ni..

an.nabihan said...

hahahaha.. suka statement masa depan..

Anonymous said...

definitely x setuju..!....
hahaha
tp agree ngan ieda..

peaNut said...

leh kata 85% betul la smua ciri ni..hehe..

Izlan HoiHoi said...

eh...eh cenggitu yek?..pon paham2..haha

fariza fauzi said...

banyak bezanya~ hehehe

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...