Wednesday, 16 February 2011

Adakah Salah Untuk Meniru Dalam Peperiksaan



Assalamualaikum w.b.t...meniru dalam peperiksaan???salah ke??baagi aku xsalah...apa tujuan sekolah,universiti ditubuhkan...untuk melahirkan insan yang boleh berdikari dalam kehidupan kan... dalam dunia yang penuh dengan penipuan skang ni...kita xleh la nak menjadi terlalu jujur...kalo x kita sendiri yang merana...kena la tau sume teknik2 penipuan untuk mengelakkan diri dari ditipu...so.,meniru dalam exam adalah salah satu cara untuk berlatih...Bak kata Pepatah...kita adalah bodoh kalau x meniru dalam peperiksaan...tapi kita lagi bodoh kalau kantoi meniru...So...pandai2 la...haha..

Antara teknik PENOYOLAN

tulis kat baju...



Guna Henpon


Buat Tangan Palsu


Letak kat peha


Tulis Kat Pen


Tulis kat Kuku



Lekat Toyol bawah kerusi


Tengok orang sebelah


CAra taknak bagi orang toyol


So..camna???dapat dah ilham camna nak meniru time exam....haha..

Selamat beramal...

Sekian...





13 comments:

Suf_pyanZ said...

cara last skali aq suke...

Izlan HoiHoi said...

ini ini ini lucah...
haha

MeRaPu said...

makin merapuu...hahaha

hana said...

care last skali tu nth pe2 la..
cannot go further betol..
haha

khairul hisyam said...

ada banyak cara lagi untuk meniru. malas aku ingin jelaskan. haha

kiwi said...

isk2, sape meniru cikgu bagi kosong terus ok!

Dhia Delisha said...

macam2 cara ada..hee~~

atie said...

tak salah..tiru la..buat yg terbaik utk carry mark sebelum final exam...lalalalal~

wida said...

mcm2 rupanya cara nak meniru ekk
tq singgah blog sy:)

nadira shahid said...

haha,nice info.. malangnye, dah xde exam pas ni.. tak sempat nk amalkan ;p

PePaTuNG MaLaM said...

aku minat tgk satu gamba je..haha

Dhia Delisha said...

memang salah la kalau meniru dlm exam...huhuhu...

Faizal said...

hahah..like this ;)

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...