Friday, 25 February 2011

Peter Pan Kena tangkap Polis???


Assalamualaikum w.b.t...Peter Pan Kena tangkap Polis???ni bukan ariel peterporn...tapi orang yang berpakaian Peter Pan katun tu....bukan dia sorang je...ramai lagi karakter Kartun yang kene tangkap...apa kes...aku pun xtau la...dorg nakal sgt kot..haha


Peter Pan


Fairy kat peter pan...tinker Bell kot nama dia...


Mickey Mouse


Winnie The Pooh


Spiderman pun kene...ape cer??


Santa Claus Pun Xterlepas gak...


apekah ni??


Penjahat star wars...logik la kene tangkap


Apa yang dia dah buat sebenarnya ni??



Alala sianya...haha


Kambing???orang politik selalu la camni..haha

Ok...moral of the gamba kambing...sapa berkuasa dia akan menang kat duia ni...tapi ingtlah..Ada yang lebih berkuasa kat Alam ni daripada Kita semua..Iaitu Yang Maha Pencipta...

Selamat Beramal

Sekian

5 comments:

TheChekJah said...

sedeh je muka mamat mcD tu... haha...

nursyamime said...

haha...
sy nk pakai baju snow white..
mst kn tgkap agak...
nggee

anamizu said...

cik ana nak pakai baju orang kerdil lah..hehe

:: Ms.Lina :: said...

patut la aku xsuke hro Marvel Comic!!!!
jahat upenye dorang ni

.::: Princess MOMOY :::. said...

apa kes nih weh
tapi muka uncle mcD tu sedeh bebenar
melekat kat tingkap
hoho...
100 Kerja Kosong Sepanjang Tahun 2011"
Korang pernah main game ni?"
Coupon makan-makan untuk korang"

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...