Saturday, 19 February 2011

Antara Babi Dan Arak

Kan Comel Babi ni..haha

Assalamualaikum w.b.t...Salam sejahtera kepada kawan2 pembaca sekalian... Babi...seekor binatang yang kotor...jijik dan busuk... Kalo kita sebut babi je seoalah2 kita dah mencarut...betapa hinanya Babi tu kat kita...Kalo kita tengah bawak moto ke...kete ke...tibe2 jumpa lori bawak babi...sikit punya menyumpah lagi kita kat lori tu...tul x??

Lori Babi eksiden

Tapi yang peliknya orang kita ni....Nampak Babi kita jijik...tapi Bila Lori Arak Lalu tepi kita...xpernah plak kita nak menyumpah lori tu...arak kan haram jugak...jijik...kotor...bah kan lagi teruk lagi daripada babi...Sume orang yang terlibat dari proses pembuatan dia sampaila orang yang meminumnya...suma dapat dosa sama...
Xjijik ke korang dengan lori ni??
So...pikir2 kan lah....mana yang lagi jijik...

Selamat Beramal...

sekian....

8 comments:

Addam Juhari said...

babi, huduh.. arak dy paket cecantik,

MeRaPu said...

kalau remok hanjing??

xazryx said...

babi ngan arak same je .cume arak x hidup cam babi .HAHA .

Anonymous said...

sbb org islam skang x mkn babi dan mnum arak tp makan hasil penjualan babi & arak.....2 pase dme sume x heran & wat cam da bese je

mykhalis said...

sebab iklan babi takde tayangan di malaysia,, kalau dapat tengok pun dalam katun walt disney.. tapi arak ada iklan.. kan???sblm tgk wayang..tgk bola..

farhan yusof said...

fuhh time lori babi lalu memang azab nak follow dari belakang,lebih2 lagi naik moto..inikan lori babi eksiden aiyaa..

:: Ms.Lina :: said...

mmg pelik sangat

Anonymous said...

No coment......

IKLAN DARI NUFFNANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...